Kommer få 4kantiga ögon

Det går så galet mycket bra på TV just nu och inom en snar framtid! Igår började Biggest Loser Sverige (älskar den amerikanska versionen) och ikväll börjar idol. Jag älskar idol! Nu i början är det verkligen jobbigt att titta på; all falsksång, alla patetiska människor som inte kan ta kritik och alla som verkligen får sina drömmar krossade. Det är som att titta på en bilolycka, man mår illa av att se det men kan inte riktigt titta bort. Fast ibland går det så långt att jag måste slå över till en annan kanal ett par sekunder för att samla mig innan jag kan titta vidare. Haha, snacka om att gå in för sitt TV-tittande.

Sen så jag på reklam på TV6 att Vampire Diaries kommer tillbaka snart. Hoppas True Blood också kommer snart. Saknat True Blood så mycket att jag börjat läsa böckerna istället. Kan inte vänta längre, måste få veta vad som händer med Bill...


Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Du skulle inte vilja länka texten "Biggest Loser Sverige" till vår sida så att fler får höra att den finns? - biggest-loser.se/biggest-loser-sverige/ :)

2011-07-18 @ 05:33:25
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt