Filmkväll

Igår såg vi Killers. Kan verkligen rekomendera den.
I början var den jävligt pinsam, eller rättare sagt Katherine Heigls roll var jävligt pinsam. Sjukt osäker och nojig brud (turnoff!) men hon colla ner sig. Men filmen artade sig och blev riktigt bra! Slutade med att jag satt och frågade Danne om och om igen: "Om du är hemligt agent så är det perfect tillfälle att avslöja det nu!".

Mest komiskt med det hela var att det inte alls är min filmgenre, utan helt Dannes filmval, så jag var väldigt negativ i början men gillade den verkligen i slutet. Danne däremot fattade ju inte ens slutet så jag fick förklara hela alltet och då blev han sur och gick ut med hunden istället. Haha! Trög!






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt