Var ligger landet där man böjer bananerna?

Väldigt obehagligt hur lätt barnvisor sätter sig på hjärnan? Skulle sett sambons min när han kommer in i lägenheten och hittar mig sprattlandes på golvet och skrålar med till "Var ligger landet där man böjer bananernaaaa? Är det samma land där de bor, indianernaaaaa!!!??" Fantastiskt klämchecka låtar på Funky Kidz. Det är vad jag spenderade min fredagskväll på...barndans. Fröknarna för 4-5 årsgrupperna är och åker skidor så jag fick rycka in och som vanligt har man sjukt bra framförhållning (eller inte) så övandet började på fredagskvällen inför passet som gick av stapel lördag 11:30. Men det gick jättebra... men ett problem kvarstår; hur fan ska jag få ut låtarna ur skallen?

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja tyckte också att Banan-visan va bra o nu har ja den i skallen

2010-03-31 @ 13:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt