Lördagskväll

Efter en hel kväll och en halv dag med bara barndans på hjärnan är jag verkligen sugen på att göra något kul ikväll. Tyävrr så är det ju helgen innan löning så plånbörsen är tom. Men det finns ju lite saker man kan hitta på en lördagskväll när man inte har möjligheten att spendera en halv fömögenhet i baren (på KB). Men plan är dubbeldate med Karro och Matrin! Kanske gå på bio? Det går ganska mycket som jag är sugen på att se just nu... men alkohol + brädspel är alltid ett lockande alternativ. Speciellt när jag får vara i lag med Karro!! Vi är oövervinnerliga! Det är på gränsen till obehagligt efteråt men ack så roligt att slippa förlora, hehe. Ja men vi får se var fattigmanskvällen bär av.


Peace out!


Kommentarer
Postat av: Anna

HÄRLIGT,du är tillbaks!!! Yes, nu har jag någon som får mig att skratta,le och bara tokälska då du "rockar" loss med dina galna tankar och idèr. Var ligger landet där de böjer bananerna.....tralala tralala..."Ingen förstååååår hur dåååååligt jag måååååår" :-)

I like Anna!!!!

2010-02-21 @ 09:35:26
URL: http://www.123minsida.se/annalindvallolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt