Lokalkändis

Min kära vän och kollega Anna har blivit kändis redan innan hennes bok kommit ut! Tidningar, tv och massa andra muppar har varit och intervjuat.  

Anna släpper sin bok Cancerkarusellen under nästa vecka och jag som hjälpt till med lite releasematerial ska få förtur och få mitt ex redan imorgon. Det ska bli mycket intressant läsning. Under tiden som Anna "åkte cancerkarusellen" så jobbade vi ofta tillsammans. Jag har min bild av allt som hände och tycker att jag hade rätt bra koll på hur Anna mådde och kände sig då. Jag tycker jag var ett ganska bra stöd men antagligen hade jag noll koll och Anna bara spelade med för att "skona" mig. Titta! Åter igen lyckades jag vända saker och ting till att handla om mig istället, hehe. Nä som sagt ser jag fram emot att få börja läsa boken som kommer bli en succé! Utan tvekan. 

Läs mer om Anna på hennes blogg och köp boken! Kommer bland annat säljas på Asp bokhandel (Toppengallerian i Höllviken).


Kommentarer
Postat av: Lokalkändis :-)

Du var ett bra stöd! "jag vet inte vad jag ska säga, men jag ville bara ringa" är en kommentar från dig som ännu värmer. Du var helt ärlig, du visste inte vad du skulle säga men trots det ringde du. Boken kommer till dig imorgon - plocka fram näsduken...Kram Anna

2010-02-23 @ 20:19:37
URL: http://www.123minsida.se/annalindvallolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt