Buzz, vargar och Blue keld

Det är verkligen en skön känsla när man får som man vill. När man får käka kakan och samtidigt ha den kvar. Helgen blev precis som önskat (minus att barnvisorna fortfarande nynnas hejdlöst). Lördagskvällen spenderades men Karro och Martin med spel och drinkar. Buzz var det som spelades flitigast. Lite oroväckande att grabbarna utklassade mig och K (vi var ej i lag för då hade vi varit oslagbara som ni kanske minns) i Buzz popquiz (bög någon?) Hahaha, helt seriöst så borde de ha förlorat med vilje för att slippa förlora sin manlighet men FÖRSENT!!

Söndagen fortsatte sen med bio. Wolfman blev det. Tyvärr. Den sög fett. Det va en dåligt gjord skräck-scifi-splatter-movie. Värsta scenen var när en man får sin arm avsliten men armen fortsätter att avfyra en pistol som sista dödsryckningar. Pinsamt. Jag som älskar sci-figenren blev ju extra besviken för jag trodde faktiskt att Wolfman skulle vara riktigt bra. Skulle lyssnat på Karro som suckade redan i inledningen. Nästa tecken på att filmen var dålig var att jag och Karro mitt i började diskutera var Blue Kelddrickan tagit vägen? Inte så populärt bland de andra i biosalongen. Jag blev en sån biobesökare som jag hatar, en sån som sitter och pladdrar hela filmen... Fy på mig


Nästa biobesök måste bli Shutter Island, är skitsugen på den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt