Cancerkarusellen

Nu har jag fått den. Den beryktade boken Cancerkarusellen, signerad och allt. När Anna blivit skitkänd ska jag sälja den på ebay och bli miljonär, moooahahaha.

Direkt jag kommer hem ska jag börja läsa den. Kommer böla som en gris. Det är nu vid sånna här tillfällen som det faktiskt slår en vilken tragedi hela historien är. Det är så lätt att skämta om det och slå det infrån sig, speciellt nu när det gått en tid.
Men det är inte alls roligt...inte ens lite.



Som sagt, böla som en gris...





Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förväntar mig en recension!

2010-02-24 @ 19:49:56
URL: http://www.123minsida.se/annalindvallolsson
Postat av: Anna

Nej gud det insåg jag snabbt att jag inte skulle klara av att skriva. Jag vill gärna men vad använder man för ord? Boken är fantastisk...ehh..oj, får man säga fantastisk i detta sammahanget? Näää recensioner överlämnar jag till experterna...

2010-03-12 @ 21:01:43
Postat av: Jillsan

Ja började läsa i morse, efter att ha hämtat boken på FT igår (30/3). Ja har bara hunnit till Tors första CYT-beh, men har gråtit och lett lite. Speciellt till "Nenas" coments o uppenbara anpassning till den nya situationen.

2010-03-31 @ 13:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt