OMG!

Jag måste vara den mest egenkära jävla bitchen i universum. OK. Varning för fylleinlägg! Klockan är lite över 24:00 en fredag. Cissi är hemma från Karlstad och vi delar på en bag-i-box jag, Karro och Cissi. Vi sistter och diskuterar ditt som datt då jag plötsligt frågar Karro om hon har pratat med Julia något den senaste tiden. Karro svarar att hon pratat med henne på sin födelsedag. ...(pinsam tystnad)...  Då frågar jag Karro vad det är för datum idag? Hon svarar den 11 septemer, varpå jag svarar: DÅ FYLLDE DU JU ÅR IGÅR??? Och fy fan vad dålig samvete jag har. Jag är en sån hycklare. När min vän J ringde mig 4 dagar efter min födelsedag och bad om ursäkt för att hon glömt den var jag SÅ JÄVLA SUR. Jag kunde inte fatta att hon glömt min fucking födelsedag. Det gör man bara inte. Sen går jag själv och glömmer min bästa väns dag 3 veckor senare. Jag vill dö av skam. Dags att krypa under täcket och ta sig en JÄVLA bra funderare på om det är värt att någonsin krypa upp igen. Jag är det värsta "kasta-sten-i-glashus-människan" någonsin och en urdålig vän. Nu ska jag och min vän vinflaskan gå och lägga oss. Fy fan för mina vänskapsegenskaper! Dö!

Kommentarer
Postat av: Anna

Okey att du mår dåligt och ännu inte hämtat dig men du har väl inte gått och dött!!!! Saknar uppdatering, det är så skoj att gå in och läsa om allt sjukt och roligt som händer i ditt liv. Kanske läge att skriva ett par rader om den tokiga mannen som likt en femåring bankade händerna i toalettdörren på jobb...eller?Saknar dina inlägg :-)

2009-09-29 @ 22:42:16
Postat av: Jill

Herreguuud!! Dagens I-lands-problem-varning. Karro förlåter dig säkert. Hon e din bästa vän!!!????



Å sen tycker inte ja du ska dissa mina fläskpannkakor!!! Du har ju överlevt, men du e ju litt mäkrli!!

2009-10-31 @ 17:42:45
Postat av: Anna

Dina fläskpannkakor suger! Mooooahahahaha

2009-11-02 @ 12:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt