Idol

Efter en veckas sjukdom och därmed jävligt dåligt med uppdateringar på bloggfronten (sorry) så ser jag nu äntligen ett ljus i slutet på tunneln. En ledstjärna som kommer förgylla min tillvaro under hösten...

Jag snackar självklart om IDOL! Premiär ikväll kl. 20:00 på tv4. JAG ÄLSKAR IDOL! Det ska bli extra kul att titta på eftersom jag och Jessica var med på audition i Malmö. Det var fantastiskt roligt. Alla var glad, exalterade och stämningen var på topp. Ballast var när hela kön dissar Sibel och vägrar hänga på hennes cheerleaderfasoner. Malmö rockar fett! 

Jag saknade Carolina Gynning och Carina Berg. De var så jävla roliga. Ja menar, vem fan är Peter Jihde? Vad det någon som sa mål? Nä det var inte det... så ta tillbaka Gynning! 

Jag har följt idol sen första säsongen och jag måste säga att jag gillar denna jury så mycket mer än förra. Mys-Anders, Snygg-Andreas och Porr-Laila jämfört med "pinky ande the brain"-killarna och halleluja-Kirshti. Ser verkligen fram emot ikväll speciellt eftersom jag såg massa personer från Näset på Malmös audition. Undrar hur det gick för dem?





Jag kan kanske glädja alla med att den här snubben är med i år igen. Han stod nämligen en bit framför oss i kön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt