Fjortisläppar = gah!

Ligger hemma och tycker fruktansvärt synd om mig själv. Roar mig med att läsa alla storbloggar, vänners bloggar och sist och minst fjortisbloggarna. Där hittar jag dagens irritationsmoment. Indominläpparna. Som en före detta überpenta men överplockade ögonbryn, magtröja, buffaloskor och framförallt utan skam i kroppen borde jag kanske finna viss charm i idominläpparna men helt seriöst, ser töserna inte att de ser sjuka ut? Ok, på min fjortistid var ju mörk läppenna och ljust läppstift inne men vi hade ju kända förebilder som faktiskt såg ut så. Bara på Spice Girls eller Pamela Anderson kunde man ju hitta alla attributen ovan, men vem FAN förutom svenska fjortisar har vita läppar? Det gör ont i mitt makeupartisthjärta. Ja, smaken är som baken men ibland hör den fan hemma där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt