Sexparty

Helgens bravader bestod till mesta del av Sexparty hos Jessica. "Men Anna, det heter väl inte 'Sexparty'?!?!". Det är helt sjukt hur många som trodde att jag skulle på nån swingersklubb/gruppsexträff/liknande. Är det verkligen det första man tänker på när någon säger 'sexparty'? Vad ska jag kalla det då? En-tjej-kommer-och-visar-diverse-sexleksaker/hjälpmedel-fest. Nä, jag kallar det vad det är....ett sexparty. Det var ganska  pinsamt kul faktiskt... efter ca 5 jäger/redbull och en flaska vin. Då var det kul. Innan dess kunde jag inte sluta fnissa. HELT SJUKT! Jag kände mig som en 13åring på sexualkunskapen i skolan. Jag kunde verkligen inte sluta fnissa!! Men det löste jag med alkohol. Perfekt.

Agneta från Staffanstorp visade diverse klet och smet, dildo med eller utan vibb (som man för övrigt ska testa på näsan?!?!) m.m. Sen skulle man sitta med en jävla varukatalog och välja ut vad man skulle köpa och vid denna tidpunkt ville min promillehalt och min plånbok helt olika saker! Så! Där tar historien slut. Jag tyckte nog att hela upplevelsen var ganska pinsam men då har man gjort det också. Förresten så var det heller ingen som trodde på att detta var mitt första sexparty när de väl förstod vad jag menade... bör jag kanske tänka om hur jag presenterar mig själv för omvärlden? Hmmm...

De bara anföll från alla håll och kanter. Hjälp!



Saknade dock denna twilightdildo som Kenza skrev om för ett tag sen (läs här). Hade Agneta från Staffanstorp haft denna hade jag lätt köpt den...hahaha. Kall och glittrig precis som Edward Cullen. Nä, snacka om att dra saker och ting för långt. Förresten så är det 23 dagar kvar till premiären av New Moon. Längtar!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Framställer man sig själv som en kaxig tjej med skin på näsan och ett och annat "vulgu lik" i garderoben är det inte konstigt att din omgivning ter sig en anningen förvånade då du påstår dig aldrig besökt ett sexparty förr. I min värld är sexparty och sexmässa samma sak men skapat för olika mottagare. Party=mindre sällskap och mässa = större sällskap.Med mitt sätt att se på saken frågar jag därför: Hur många gånger har du nu varit på sexparty? :)

2009-10-28 @ 13:55:24
URL: http://www.123minsida.se/annalindvallolsson
Postat av: Anna

Öhhh...då får jag väl svara att detta kanske inte var min sexparty-oskuld som försvann i lördags. Men en fin flicka som jag avslöjar inte hur många det varit innan (don't kiss and tell)

2009-10-28 @ 14:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt