Problem med kulorna?

Runda saker och jag går inte riktigt ihop idag. Allt började igårkväll när jag var hungrig innan jag skulle lägga mig. Öppnade kylen och eftersom både jag och min sambo tror att den andra ska handla (eller kanske mamma?) så består den av:
- 1 halv rödlök
- 2 halvfulla bag in box
- 7 öl
- 3 xider
- ketchup, senap och tacosås
- batterier
- nån skum lite plastflaska med något svart i (misstänker nåt meckeri, typ klister)
- 2 ägg

Jippi. Ägg hade varit gott. De var jättegod (och runda) ända fram till kl. 04:20 då de kom upp igen. Så fortsatte hela morgonen och någon gång under mina många bussköringar åkte min piercingkula ut. Ball. Mycket bra gjort jävla torpare till piercare. Exakt 8 dgara satt mögkulan i. Och eftersom hålet då bara läkt i 8 dagar så gjorde det svinont att försöka pilla dit någon form av substitutkula. Så nu sitter jag här med bara en ring utan stoppkula. Suck. Imorgon ska jag till India och byta ut skiten till något smycke utan kula (hata kulor!).

På tal om kulor, om min hund varit en pojke så hade fan kulorna åkt nu. Så jävla störig. Hon har en studsboll stor som en femma som hon bara älskar. Trots det puttar hon hela tiden in bolljävlen under soffan och ylar tills man tar ut den. Detta har hänt ca 563 ggr hittills idag men kvällen är ung (skjut mig).

Åter till piercingar så känner jag att sen jag gjort min lilla, lilla ring så ser folk på en som om man såg ut såhär:


det är för fan bara en smiley :-) Peace out

Kommentarer
Postat av: Andree

Jag gillar din smiley anna ;)

2009-10-12 @ 20:03:02
Postat av: Mad

Fan va nice att du bloggar! =)

2009-10-12 @ 20:08:10
URL: http://mamamad.se
Postat av: Anna

Tack och tack!

2009-10-12 @ 22:17:05
Postat av: Jill

Ja gillar Lea!! Hon e så skön, (om en hund kan va de)Du kan ju tänka dej hur de blir me ett barn. Får förvisso hoppas att hon/han inte ylar när bollen rullar under soffan. Å andra sidan har väl Fisen redan vält ungen o står o ylar vid soffan. I början e hon ju större o snabbare! O så Danne ovanpå de!!!( kan du se scenariet )

2009-10-31 @ 12:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt