Fredag

Äntligen fredag men what to do, what to do? Jag hade begränsat det till 2 val. Idol eller bio Upp. Utröstat blev Millennuim i Höllviken.



Vad vann? Att välja mellan idol och Disney är för mig som välja mellan...
eh... Kladdkaka och morotskaka! (Fetto)



Man fick fett puliga brillor. Ja, jag vet att jag är sjukt efter men detta var faktiskt min 3D-premiär! Upp var superbra! En film som jag kommer se 1000 gånger till när den kommit på DVD. Fan vad jag älskar Disney! Jag bölade som en gris, frustade av skratt, och höll på att pinka på mig när det var läskigt = MVG av mig! Ha!

Något jag också älskar är TV4 Play. Tack GODE GUD för TV4 Play! Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Idol och sen ska jag skratta gott åt Mammas Pojkar. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mary

Halloj. Måste bara säga att jag älskar att din blogg e så du!!!! Varenda gång jag kommer in här så tänker jag bara, detta e sååå Anna. Och så vandrar tankarna iväg till gamla goda tiderna. Fy fan va kul vi hade=)=) Hoppas allt e bra med dig gumman. Puss puss

2009-10-19 @ 22:09:07
URL: http://myfifteenminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt