Falsk

Om du inte håller med mig om mina åsikter, inte tycker att mina kommentarer är lämpliga så är det helt OK att säga det till mig. Be mig hålla käften, ge mig en rak höger, gör vad du vill men stå för fan inte och håll med mig för att sen vända kappan efter vinden och byta sida på ett ögonblick. Det är fegt, falskt och hyckleri ända ut i fingertopparna.

Jag står för vad jag säger, tycker och tänker. Jag bryr mig inte om du håller med mig. Du får väl tycka vad fan du vill. Men istället är du falsk.  WTF? Går vi i fucking 5:an eller? "Min favvofärg är blå", "Min med!!", "Nä jag bara skoja, min favvo är röd", "ehh...hehe. Min med" FUCK YOU rent ut sagt. Har du inte balls nog att säga emot mig så har jag ett jävla bra tips. KNIP KÄFT.

Världen är full av idioter som inte tar ansvar för någonting. Jag var lyckligt ovetande tills du kom och böla. Nä men Anna, var det verkligen nödvänligt att skriva det i din blogg? Newsflash. Inget har bett dig läsa min blogg så fuck off.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt