The geek is back

Jag vet att jag kan vara på gränsen till besatt av mina favoritfilmer/böcker men detta visar att jag verkligen inte är ute och cyklar. Jag må vara nördig men har helt rätt! Titta bara på vinnarna av Scream 2009 (typ Oscars för skräck, sci-fi och fantasy), uppenbarligen är det inte bara jag som har vampyrer på hjärnan...

Några av Scream 2009's vinnare:

Bästa fantasyfilm: "Twilight"
Bästa fantasyskådespelerska: Kirsten Stewart (Twilight)
Bästa fantasyskådespelare: Robert Pattinson (Twilight)
Bästa manliga prestation: Taylor Lautner (Twilight)
Bästa Sci-Fiskådespelerska: Megan Fox (Transformers)
Bästa Sci-Fiskådespelare: Chris Pine (Star Trek) -Va fan? Glömde de Shia LaBeouf eller?
Bästa uppföljaren: "Transformers - Revenge of the fallen" -Gilla gilla gilla!
Bästa skurk: Alexander Skarsgård (True Blod)
Bästa skräckskådespelerska: Anna Paquin (True blood)
Bästa superhjälte: Hugh Jackman (Wolverine) -Pulig!
Bästa skräckskådespelare: Stephen Moyer (True blood)
Bästa tv-serie: "True blood"
Bästa utländska film: "Låt den rätte komma in" -Heja Sverige, Heja Sverige!
Årets "Holy Shit!!"-scen: "Harry Potter och halvblodsprinsen" - WTF? Var det allt HP fick?!?

Wohoo! Älskar att ha rätt, Twilight äger, true blood äger, JAG ÄGER!



Tröstbild. Denna filmen står längst upp på min önskelista till tomten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt