Halloween

Ja, i helgen var det alltså hallowen om någon mot förmodan hade missat det. Vi firade hemma hos Lina som hade pyntat med lysande pumpor, spindelnät (som fastnade överallt) och äckliga plaskspindlar. Läskigt värre, hehe. Jag gillar verkligen att klä ut mig men det kanske inte är så kontskigt med tanke på att jag gillar allt som har med verklighetsflykt att göra; böcker, film och framförallt genrerna fantasy och sci-fi. Kan det bli mer verklighetsflykt? Nopp men kul är det. Jag var utklädd till Harry Potter och Danne var gangster men alla trodde han var amish. Hahahaha! Hur lyckas man med det?!?! Vi hade också en Calle som var Tina Turner (asbra), diverse katter, en hårdrockare, poccahontas, Jane Fonda, oljeshejk, m.m. ÄLSKA MASKERADER!! Vilken härlig mix. Här kommer lite bilder från kvällen. BU!


Kommentarer
Postat av: Fi

ooooo amish-danne :)

2010-03-12 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt