Fan vad bra idol är

Idol är lätt det bästa TVprogramet och jag följer det slaviskt. Kvällens program är HELT SJUKT. Snacka om talang! Calles I get by with a little help from my friends och Eriks The show must go on var ju i en klass helt för sig själv. De andra kan gå hem. Det är slut för er men tack för er medverkan. OK, jag måste säga att jag verkligen gillar Mariette också och jag började gråta av Toves version av Ghetto. Men vad gör Rabih och Eddie där? Falsksång och otakt såhär långt in i säsongen det finns ju bara inte och helt seriöst kan det inte finnas någon som tycker att fucking Bedingfields låt är världens bästa??? Världens BÄSTA??? Nej, jag tänkte väl det. Usch om det skulle vara världens bästa låt så ska jag fan sluta lyssna på musik. Ska göra som Anders Bagge sa och börja lyssna på ljud istället.

På tal om Anders Bagge, han måste vara världens mysigaste myspyskille. Jag tycker sååå mycket om honom och resten av juryn. Tacka fan för att de bytte för förra drog ju ner kvalitén på programmet avsevärt.

Nu börjar andra delen av programet! Hoppas Eddie åker ut! Strike 4.


Klippet Calle inspirerats av. Har jag nämnt tidigare att jag är född helt jävla fel årtionde?


 

Uppdate: VA? Mariette? Vad hände? Zappade folk över när Rabih och Eddie sjöng? Nu jag jag rösta 1000 ggr. Är det nu jag kanske borde kolla med jobb först om det ingår i mitt företagsabonemang att smsrösta i idol? Frågar imorgon... Detta är ju en nödsituation!
Uppdate 2: Yeeeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt