Mot 25 årsfest

Mmm, tur att jag har lite kvar tills jag uppnår detta hemska nummer. 25 år. Närmare 30 än tonåring. Halfway to hell. Vet otroligt många fina människor som är 25+ men själv är jag inte redo för det ännu. Innan jag hann fylla min senaste milstolpe fick jag för mig att jag inte var redo för att bli "vuxen". Skrapade ihop en lista på fjortissaker jag kunde göra för att bevisa att jag inte var gammal ännu och bockade av dem en efter en. Pinsamt? Så in i helvete när man tittar tillbaka på det. Då? Absolut nödvänligt!! Det var det eller psyket, hehe.

Fördelar med 25 årsfest då;
- Gratis sprit. Jag och K brukar kunna hinka i oss så vi får fan komma tidigt!
- Liveband. Det ska bli riktigt fett.
- Äldre människor så man känner sig ung och pulig.

Nackdelar;
- Den återkommande frågan "Pluggar du? Nähä....(pinsam tystnad)...eee jag ska väl mingla vidare...". Dö.
- Vad i helvete man ska ha på sig.
- Hitta en lämplig present.
- Se en vän närma sig döden.

Nej skämt åsido så ska det bli jättekul. Födelsedagsbruden är inte direkt känd för att arrangera lame fester. Skål för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt