Karatefylla

Pust, stön och usch vad jag mår obra idag. Tyvärr är det ännu ett ålderstecken när man inte kan vakna munter som en gök dagen efter ett fylleslag. Istället vaknar man av att magen försöker vända sig ut och in, stapplar på ostadiga ben mot toan och har skallebank hela jävla dagen. Värt besväret? Hell yeah! Hade fett kul igår...tror jag. Nej skämt åsido så hade vi en kalaskväll men ett fantastiskt liveband (Queen Rocket) som spelade musik i min smak precis. Bordsplacering så jag hamnade med bandet under middagen (woohoo "I'm with the band"). Trevlig/full som man är så berättar man hela sitt liv för de som vill/inte vill lyssna, vilket resulterade i att jag fick raggningsrepliken; "Vill du föda mina barn?" Dags att gå! Trion Sex, Drugs and Roch'n'Roll (ni får gissa själva vem som är vad) tog fan i mig en taxi mellan Södra Ingenstans och KB! Ge mig en Jäger Redbull och sen rullade det på och nu sitter jag här och strax har jag huvudet i klosetten igen. Var det någon som sa skål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt