jobb, jobb och jobb

Man ska inte klaga på att man har ett jobb i dessa tider men jag kan lova att jag hade kunnat mörda, betala eller ligga med vem som helst bara jag fått stanna kvar i sängen en timme till när larmhelvetet ringde i morse. Så otroligt trött! Men väl på jobb så rullade timmarna på med mycket ögongodis och en kollega med lika mycket Gestapoegenskaper som jag. Sommaren är den perfekta tiden att jobba på ett gym så ni stackars knegare som inte gör det, här några av världens snyggaste för er att drägla över. Smaklig måltid :)


Kommentarer
Postat av: Anna L Olsson

Kolla in bilderna på snyggingarna....Finn FEM fel som gömmer sig i bildspelet!!!

2009-08-21 @ 10:03:01
Postat av: Anna

Vaddå? Att ingen är mårten eller?

2009-08-21 @ 14:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt