Jag hoppade över gårdagen

Gårdagen existerade inte för mig. Borta, räknas inte och därför gör det inget att jag inte uppdaterar förrän idag ju! Dagen innan det dock, ONSDAGEN, var fantastiskt rolig. Förfest hos Lina där vin och 90'talsmusik flödade. Vidare till Babel där kön gick så otroligt, oootroligt långsamt trots att den var uppdelad i två. Jag höll på att pinka på mig! När det väl var vår tur att stå längst framme och visa leg så får vakten syn på något skumt och rusar iväg. Duktiga näsetbor som vi är står vi kvar och väntar på att han ska komma tillbaka medan andra kön stormar ingången och då fattade även vi tröga sydbor vinken och kutade in. Dock kutade jag så långt att jag missade kassan och glömde betala inträde...ops.

Väl inne rullade allt på som vanligt och innan jag viste ordet av så var det dags att gå hem, vilket betyder "nattamad". YES! Falafel it is men vi hade inga kontanter så först fick vi traska runt staden för att hitta det. Minnet från falafelståndet är lite dimmigt av förklarliga skäl men den vanliga diskussionen uppstod:
Falafelmannen - Vad ska du ha för sås?
Jag - Ingen sås
Falafelmannen - Ingen sås?!?
Jag - Nej tack
Falafelmannen - inte ens mild?!

Jag - (men för fan!) Nej tack.
Falafelmannen - Varför inte?
(Nu räcker det, skyll dig själv) Jag - för att jag läst att ni sprutar sperma i era såser...
Sen flydde jag eller blev utslängd, vet inte riktigt så K fick betala allt. ops 2.
Summa summarum; mycket trevlig kväll men ALLDELES för lite skandaler. haha.

Kommentarer
Postat av: Lina

Skön bild på er =)

2009-08-02 @ 11:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt