AVUNDSJUK!

Åååååh! Jag vill också se U2 ikväll! Kom in en man på gymmet idag som konstaterade att han bara hann en snabbträning idag för sen skulle han till Götet och se dem. Jag vill också! Big bummer att jag inte skaffat en biljett till dem. Det var iofs inte så länge sen jag var på konsert, jag var ju på Britney's Circus i Köpenhamn men det går ju inte att jämföra!! Britney's konsert var jävligt cool men med det avklädda scenframträdandet och playback kändes det lite lame. På konsert ska man få en helt överväldigande känsla, en känsla som man bara kan få live! Efter B:s show kändes det lite som att man lika bra hade kunnat sitta hemma och lyssna på skivan och titta på p-rulle.

Nåväl. Jag får hålla mig till nästa helg då det är dags för mig och brudarna att åka till Ullevi för att titta på Madonna. Ascoolt! Så långe håller jag till godo med U2 på youtube. Peace out.


Låten är INTE tillägnad torsdagen, hehe.

Kommentarer
Postat av: C

U2 var underbart ;)

2009-08-07 @ 14:30:01
URL: http://everydayisunique.wordpress.com
Postat av: Anna

Det där hjälpte inte! Haha ;-)

2009-08-10 @ 20:09:47
URL: http://eighteentilidie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt