True Blood!

The nerd is back (=jag)! Min lillebror har snackat om serien True blood hur länge som helst och nu ska den börja gå på TV i Sverige. Är dock lite förvånad över att SVT valt att köpa in den. Med vampyrhysterin som Twilightvågen fört med sig så trodde jag att den skulle gå på typ 5:an men SKIT SAMMA för på SVT kan ju alla se den! Jippi!

Suck, jag är en riktig vampyrnörd. Enda sedan Buffy the vampireslayer gick på eftermiddagarna när man kom hem från skolan. (Ja, jag vet att jag skrev att jag tittade på Blossom då men jag tittade på Buffy också!) Buffy och Angel var i mina ögon det perfekta paret och GUD vad jag bölade när de gjorde slut... Hoppas jag inte blir lika beroende av True Blood som jag var av Buffy och är av Twilightserien... fast jag måste ju erkänna att jag har oddsen mot mig...


Missa inte True Blood imorgon (onsdag) på SVT1 kl. 22:00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt