Ser framåt och bakåt

Sommaren är slut. Cissi har flyttat till Karlstad och Jullis har flyttat till Växjö. Det känns som det var igår vi firade Julias student, jag, Karro och Cissi. Cissi ja, som precis hade flyttat hem från USA då, och nu borta igen. Karro bara är ute och reser med sin pojkvän och jag saknar henne supermycket! Lina har opererat sin fot och är ett kryck-retard ett par veckor till :-). Danne är dum i huvudet och gör bara precis tvärt om allt jag säger. Jag (ska vara) = boss. FATTA! Lillebror är i Tokyo. Jessica ska börja jobba i Danmark.

Jag är hemma.
DEPRIMERANDE!
Skjut mig.

Måste sluta tycka synd om mig själv och ta mig i kragen. Så! Tagen i kragen som jag är så har jag börjat tänka på vad jag önskar mig inför mitt och Karros födelsedagskalas! Här kommer ett litet pot pourri med saker jag önskar mig. Bilderna är från cocco.se och kitsch.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt