Ray of light

Använder K's fantastiska uttryck; BRITNEY KAN PACKA BAJS! Fy faaan vad Madonna var bra! Jag är fortfarande helt lyrisk! Det var allt som Britneys konsert inte var; live, proffsig, överraskande, omväxlande och ja...en jävla bra show helt enkelt. Britneys var playback och samma scenjuck i 2 timmar. På Madonna vågade jag knappt blinka för jag var rädd att missa något och jag är halvdöv för att jag vägrade använda öronpropparna (tyckte det var en skymf mot framträdandet) trots att musiken var svinhög.

Som vanligt hade vi underbara platser. Så när som längst fram på planen precis bakom golden cirkle. Detta fick vi köa från kl. 16.00 för. Dj:n/förbandet började spela 20.00 och höll på 45 min. Efter det började det enda dåliga med showen: det eviga väntandet. Efter att köat 4 timmar + 45 min dj är du ganska redo för att Madonna ska träda in. Men neeeeej, då var det något tekniskt fel så Madonna kom ej igång förrän kl. 22.00. Något drygt att vänta mellan 20.45-22.00. Höll fan på att somna men när hon väl körde igång var de dåliga stunderna som bortblåsta. Hade fan kunnat vänta dubbelt så länge på den showen!! Suck. Det var såå bra! Da capo tack!


Oj. Så exalterad över Madonna att jag glömde berätta att vi var på Liseberg också. Detta var också superkul. Älskar karuseller.






Utanför Ullevi i väntan på att insläppet ska börja


DJ:n / Förbandet


2 av hennes dansare kan inte hålla sig utan kommer upp på scenen och freestylar


56.000 pers. Mäktigt!


Nu börjar det...wiiiii






En av många artister som medverkade i showen, här Pharrell


Sjukt pulig bil och Kanye West






Tribute till M. Jackson och final. Oförglömligt. Nästa konsert för mig blir förhoppningsvis P!nk i höst. Älskar det!

Kommentarer
Postat av: Lina

åhhh blir så avundsjuk!!! =)

2009-08-11 @ 11:35:56
URL: http://skridskolina.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Kul :D

2009-08-11 @ 16:00:59
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt