Po ein tiisdá?

För att låta som Johan Glans; Po ein tiisdá?? Ja på en tisdag bestämde sig Karros pojkvän att han skulle ha en middag. Vi skulle vara där kl. 19.00. Jag fick sms kl. 17.00 med förfrågan om jag skulle med. Framförhållning någon? Det var ett jättetrevligt initiativ så jag kör hem en runda och byter om, sen ner mot Ljunghusen. Väl där så var det ju jättemånga som skulle dit och alla drack vin och festade UTOM jag som inte alls fattat innebörden med middagen och körde dit. Suck. Trots min nykterhet var kvällen otroligt trevlig. Kan dock bero på att jag upplevde någon form av placeboeffekt och kände mig full trots att jag bara drack sockerdricka. Min kropp måste ha varit i någon form av chock att vara så nära litervis med vin utan att få i sig något. Vaknade med en placebobakfylla också men det berodde nog mest på för få timmars sömn. Jag hatar att stiga upp tidigt! Hade jag fått bestämma hade jag bara jobbat kväller. Puh! Nu ska jag gå och powernapa på min middag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt