Nytt hår!

Nytt hår, men inte rött som det var tänkt. Visade sig att hon som "fixade" mitt hår sist pajade det fullständigt. Kommer ni ihåg de förfärliga ketchup/senapslingorna som sen fick färgas över med svart? Allt det färgandet (eftersom hon inte kunde göra rätt från början) resulterade i att jag inte ens kan avfärga mitt hår nu! Det är så många lager att min frissa sa att det inte skulle bli snyggt så vi satsade på något helt annat i stället. Lite rufsigare och rockigare med ljusare och rödare partier men fortfarande nästan svart. Det blir aldrig som man tänkt sig. What next? Slutar med att jag kommer hem med en tacky piercing i ögonbrynet istället p.g.a.jag har för liten näsa eller nåt... Nästa gång ska jag fan bli rödhårig. Kosta vad det kosta vill!




Blev lite mer Kristen Stewart istället!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det blev skit fint!! =)

2009-08-13 @ 15:07:11
URL: http://skridskolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blev skit fint!! =)

2009-08-13 @ 15:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt