Ny look

Bokade tid hos frissan idag. Dags för förändring. Jag har varit svarthårig väldigt länge nu och tycker det är dags för att bli rödhårig igen. Sist jag var det var väl någon gång under gymnasiet. Då hade jag svart underhår och tomterött överhår, sen blev det helrött och sen blev det svart med röd lugg. Just det! Det hade jag ju faktiskt i julas också. Tsss....tiden går fort. Jag vill göra en ny tatuering också, på foten men har inte kommit på något motiv ännu. En piercing hade också varit snygg. Pratade med chefen om det var ok eftersom jag är receptionist. Han sa lite kryptiskt: "Så länge det ser fräscht ut." Det var ju inte direkt ett ja...men inget nej heller! Tada! Kryphål!


Lite rödare får det nog va så det inte blir mesigt och lite mer lugg



Näsa eller mun...hmm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt