Nostalgitripp

Idag fastnade jag för en status på Facebook, Bonnie undrade vad som hade hänt med bland annat Feven. Kommer ni ihåg henne? Hiphopens 10 budord och bränn BH. Jag tyckte hon var skitcool när han kom och skulle ju också såklart ha en sån där cool turban. Fy fan vad dum jag såg ut. Tur att det inte finns några fotobevis och att min nya stil bara höll i sig en vecka eller så.

Vidare kom jag och tänkta på andra saker som kom och försvann under denna perioden. Hanson eller Bröder Hanson. Jag har helt tokkär i mellanbrosan Taylor och hade alla skivor (till och med julskivan) och väggarna i mitt rum var täckta av planscher. Vad gör dom nu? Googla? JA! Taylor är gift sen 7 år tillbaka och har producerat typ 10 ungar. Mmmplopp?

Jag kom också att tänka på Blossom. Det gick på TV när man kom hem från skolan! Brukade titta på det när jag käkade som man alltid gjorde efterskolan då man var SVINHUNGRIG för skolmat, det kunde man ju inte äta. Är det någon som sett henne i något förutom just Blossom?

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Blosson, Feven, Hanson, Systrarna Graaf och allt annat onödigt och nostalgiskt skit man kan hitta på youtube. Peace out!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah vilka tider ;)

2009-08-21 @ 19:33:28
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt