NÖRD

Ja, jag är en nörd själv. Det erkänner jag. Jag älskar Sagan om Ringen, Harry Potter och Twilight, både böckerna och filmerna. Min hund är till och med döpt efter en Star Warskaraktär. Min bror köpte ett trollspö till mig på en science fictionmassa (Sirius Blacks). Jag diggar verkligen serietidningsfilmer och Marvel typ Sin City, Batman, Ironman och liknande. Ja, jag älskar väl film överlag, speciellt på bio! Jag är väl en übernörd.

MEN! Detta är att ta det över styr; www.moviemistakes.com Att sitta och granska filmer, scen för scen, filmruta för filmruta för att sen peka ut hur dåligt det är med alla tabbar. Get a life! Njut av filmen istället och använd era felsökarögon till något viktigt istället. Typ granska Sverigedemokraternas partiprogram. Där kan jag lova att ni hittar fler än 297 (som man gjorde i The Shining). Tsss... dumbasses!




Längtar som FAN tills denna kommer

Kommentarer
Postat av: Lina

åhhh vad jag längtar!

2009-08-13 @ 15:06:22
URL: http://skridskolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt