Lördag = f*cking guldstjärna!

Vilken kväll, vilken kväll, VILKEN KVÄLL! Klockren! Det var så ball!! Varför låter jag någonsin någon övertala mig att gå någon annan stans än KB? Omväxling förnöjer inte! Stället har ALLT. Igår spelade de svinbra musik, där var jättemycket folk, inga pack utan bara coolt folk. Mycket ögongodis, mycket jäger/redbull (och Captain Morgan såklart), inget bråk... perfekt. Kvällen förgylldes också med att min man följde med ut. Det händer inte ofta och vad som händer ännu mer sällan är att vi lyckas hålla oss vänner när båda är packade. Och för att riktigt understryka hur perfekt det var så hade jag en PERFEKT fylla vilket resulterade i en ickeexisterande bakfylla idag. Woohoo! Det händer aldrig! Jag behöver typ bara titta på en vinflaska för att ha huvudvärk dagen efter.På tal om bakfylla så såg jag och Danne precis "The Hangover". Jävligt ball film men jag förstår inte vad som var så speciellt med deras bakfylla? Vad de var med om brukar jag kalla söndag.  Hahaha...tragiskt?


Nu ska vi till stranden och grilla!

All I wanna do is pang, pang, pang, klick, pling and take your money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt