Fyra år.

Idag har jag och min Danne varit tillsammans i 4 år. Tiden går så sjukt fort! Vi har redan varit förlovade i 7 månader också. Tiden går så jävla fort! Dags att börja planera bröllop kanske? Jag har ett par gånger tagit tag i planerandet, köpt tidningar, kollat på nätet o.s.v. Överallt står det att man som brud måste tagga ner och låta brudgummen vara med i planerandet. Varje gång jag lägger fram det förslaget till min fästman börjar hans ansikte växla färg; grön, lila, blå och avslutningsvis kritvit. Då vet jag att han ännu inte är redo att planera med mig. Så jag fortsätter i min takt. Jag vill inte ha en traditionell bröllopstårta och har hittat tre favoriter. Vilken är snyggast?


Kommentarer
Postat av: Mollan

Hallå Fjordan, har du oxå en blogg =) Ska jag börja följa omedelbart =P Vi har gett dem numret till dem vi köpte katten av på blocket. Ingen lycka, Henke säger att han snart köper en bondkatt för 100 kr och ger till dem. Det är helt sjukt, verkligen! Annars är allting bra med mig, med dig med? Vad sysslar du med nuförtiden? kraaam

2009-08-07 @ 14:58:32
URL: http://www.malinsvensson.net
Postat av: Emma

Hej hej!! Då hitta även jag hit! Bröllopstårtan jag tyckte var fin var den vit/ros michelle tårtan!! Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-08-10 @ 12:44:49
URL: http://emstankarochfunderingar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kul att ni hittad hit. Allt bra med mig. Gör samma som jag gjort i en evighet; Formtoppen, sambo, vovve... Kramar

2009-08-10 @ 20:08:59
URL: http://eighteentilidie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt