Födelsedag avklarad? Check!

Då var dagen D över utan blodvite eller andra obehagligheter. En lugn dag med många gratulationer och fina presenter. Roligaste var såklart kladdkakan med "God Jul" som jag fick av min kollega Anna. Bra att du håller koll på min blogg. Gav ju dig idéen till en ypperlig "julklapp". Fick bland annat de två senaste Disneyklassikerna och till en filmnörd som jag som samlar på Disney så var detta ett mycket uppskattat bidrag till samlingen.
 
Trodde jag skulle få en lugn födelsedag men 17.50 blev jag hämtad med bil av min svägerska. transporterad ner till Restaurang Shakespear där mina föräldrar hade ordnat överaskingsmiddag med  föräldrarna (såklart), svägerskan, svärföräldrarna, sambon m.fl. Som vanligt så hördes vi mest men denna gången syntes vi också mest då svärmor hade med sig egna bordsdekorationer till restaurangen. Dessa var bl.a. serpentiner, svensk flagga (bordsstorleken), ballonger och fjäderklädd mask och m.m.t barnkalasanda delux. Föräldrarna hade ju inte heller dragit ner på attiraljerna då hela middagen var hemlig tills 10 min innan, vilket innabar att jag i överraksningsfesters anda såklart var helt underdressed jämfört med alla andra i min star wars t-shirt och shorts. Tack för det...

Min födelsedag var underbar och allt en flicka kan önska sig. Tack!


Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fortsatt trevlig dag

2009-08-16 @ 17:49:37
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt