Födelsedagsfirande

I helgen firade vi min födelsedag med drinkfrosseri hemma hos mig innan vi åkte vidare in till stan (KB såklart). På KB körde jag stenhårt på mitt "jag-fyller-faktiskt-år-så-köp-mig-en-drink"-kort. Fungerade skitbra trots att jag fyllde år för 2 veckor sen. Fett! Kvällens sjukaste var när en bimbo på typ 30 bast får spel i kön (anledning okänd) och spottar vakten rakt i ansiktet! Oooo jag trodde han skulle mörda henne men han behöll sitt lugn och bara kastade ut henne. Blondin som hon var så börjar hon skrika "Jag ska polisanmäla dig din djävel. Någon som kan numret till polisen?" Varpå jag högt och tydligt svarar "eh...112 (din dumme jävel)" som följs av massa fnitter från andra köande och många "shhhh...Anna!" från mina vänner. MEN HELT SERIÖST, det är nästan värre än när min pojkvän krockade, förlåt...blev påkörd och tjejen i den andra bilen tar upp sin mobil och ringer 118 100 och frågar efter numret till 112. Haha! Det är ju helt sinnessjukt roligt! Hon var antagligen också blond.

Men åter till lördagen så var det en mycket trevlig kväll. Ett stort tack till alla som bidrog till att den var det. Den bästa presenten fick jag dock av min man när jag kom hem på natten. Nä inte det utan att han hade städat ALLT så lägenheten inte längre såg ut som det kaos vi lämnade den i och han hade ställt in en stor flaska Ramlösa till mig bredvid sängen. Ängel.


Kommentarer
Postat av: Mary

GRATTIS i efterskott gumman!!! Och välkommen in i bloggfamiljen..hahaha... You go girl ;-)



2009-08-31 @ 23:30:55
URL: http://myfyfteenminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt