Delivery!

Ooooo. Paket i brevlådan. Vad kan det vara? Jo, mitt efterlängtade linne från Kan Dee. Skitsnyggt! Ser det som en förtidig födelsedagspresent till mig själv. Jippi! Jag fyller snart år. HATAR DET! Avskyr att behöva bli äldre. Men jag lever ju efter eighteen til I die mottot så jag behöver väl inte oroa mig. Ålder sitter i huvudet...eller? Jag älskar ju allt annat med födelsedagar; presenter, gratulationer, uppmärksamhet och sötsaker! Eller kanske inte allt annat för jag giller ju inte tårta. Har sedan jag var liten alltid önskat kladdkaka istället för födelsedagstårta...ha! Det påminde mig om en grej till jag älskar med födelsedagar; man får bestämma hela dagen!

Ja detta visade ju att det uppenbarligen finns fler fördelar med att fylla år än nackdelar. Om man bara kunde göra något åt åldrandet. Från och med i år ska jag inte kalla det min födelsedag utan Julafton II. HA! Problem solved!


Kommentarer
Postat av: Anna

Din önskan kommer snart bli besannad....

2009-08-14 @ 09:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Allmไnt
Personligt